Us penjo un dels vídeos més vistos a Youtube en els últims mesos, fins i tot ja ha conseguit superar el milió de visitants. És una comparació entra la nova PS3 i la Wii, a partir d'unes noies que representen cadascuna a una consola. No té desperdici.
1 may 2007
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)

No hay comentarios.:
Publicar un comentario